Kaupade ostmise ja müümise reeglid Aromatic •89• e-poes
1. Üldsätted
1.1 Käesolevad müügi- ja ostutingimused kehtivad Kliendi poolt aktsepteerituna (st. Kui Klient, Ostja, Müüja, Klient ja/või Ostja nõustub Kaupade müügitingimustega (lugedes Tingimusi ja märgistades lingi "Nõustun Aromatic •89• Kaupade müügitingimustega" kõrval oleva kasti), siis on see poolte jaoks siduv juriidiline dokument, mida loetakse Kaupade müügitingimuste koostisosaks, mis sätestab Kliendi ja/või Ostja ja Müüja õigused ja kohustused, Kaupade ostmise ja maksmise tingimused ja korra, Kaupade üleandmise ja tagastamise tingimused ja korra, poolte vastutuse ja muud Kaupade ostu ja müügiga seotud sätted Veebisaidil. Käesolevates kaupade ostu ja müügitingimustes kasutatud suurtähtedega terminid ja väljendid kannavad veebilehe tingimustes sätestatud tähendust.
1.2 Müüja annab Kliendile võimaluse valida ja tellida (kauba tellimise teel) ning sõlmida Kaupade ostuleping Veebisaidil, mis on kättesaadav 7 (seitse) päeva nädalas.
1.3 Õigus Kaupade ostmiseks Veebisaidil on:
1.3.1. teovõimelised füüsilised isikud, st täisealised isikud, kelle teovõime ei ole piiratud vastavalt kohaldatavates õigusaktides sätestatud korrale;
1.3.2. alaealised isikud vanuses neliteist kuni kaheksateistkümnendat eluaastat ainult nende vanemate või eestkostjate nõusolekul, välja arvatud juhul, kui nad on iseseisvad või emantsipeerunud;
1.3.3. juriidilised isikud, keda esindab juriidilise isiku põhikirja kohaselt tegutsev isik;
1.3.4. eespool nimetatud isikute volitatud esindajad, kes esitavad dokumendi, mis tõendab nende õigust tegutseda kõnealuse füüsilise või juriidilise isiku nimel (volikiri, volikiri jne).
2. Kaupade tellimine
2.1. Klient võib Veebisaidil kaupa tellida kahel viisil:
2.1.1. registreerudes Veebisaidil (luues konto) ja logides kontole sisse, sisestades oma e-posti aadressi ja salasõna;
2.1.2. mitte registreerides Veebisaidil kontot (külalisena), vaid esitades Isikuandmed tellimuse kinnitamise vormil vastavalt Veebisaidi vahenditele.
2.2. Klient tellib kauba kas registreerudes Veebisaidil (luues konto) ja logides kontole sisse, sisestades oma e-posti aadressi ja salasõna; või mitte registreerudes Veebisaidil (külalisena), kuid esitades Isikuandmed tellimuse kinnitamise vormil vastavalt Veebisaidi tööriistadele. Kaupade ostu- ja müügieeskirjade punktides sätestatud viisil peab ta märkima oma isiklikud andmed, mis on vajalikud kaupade tellimuse nõuetekohaseks täitmiseks, veebisaidi asjakohastes andmeväljades: eesnimi, perekonnanimi, tarneaadress, telefoninumber ja e-posti aadress. Tehes kauba tellimuse ja väljendades oma nõusolekut "Nõustun Aromatic •89• ostueeskirjadega" (või sarnase, kliendi tahet väljendava viitega), kinnitab klient tingimusteta, et tal on õigus osta kaupu veebisaidil ja sõlmida leping nende ostmiseks.
2.3 Igal juhul on Klient kohustatud enne Kauba tellimuse kinnitamist vastavalt käesolevas jaotises sätestatud korrale tutvuma Tingimuste dokumentide tellimuse esitamise ajal kehtiva versiooniga ja väljendama sellega oma nõusolekut. Ostja kinnitab oma tutvumist ja nõustumist reeglidokumentidega veebisaidi kasutustingimustes sätestatud viisil ja tingimustel. Kaupade tellimuse võib Müüja esitada ja töötlemiseks vastu võtta ainult siis, kui Ostja on tutvunud ja nõustunud Reeglitega. Kõigil muudel juhtudel, kui Ostja ei nõustu Tingimustega või nende mis tahes osaga, ei ole Ostjal õigust Veebisaidil kaupu tellida.
2.4. Kaupade ostulepingu sõlmimiseks peab Klient tegema Veebisaidil sätestatud tehnilised toimingud ning järgima Veebisaidil esitatud teateid ja/või linke ning esitama Müüjale Kaupade tellimuse:
2.4.1. valib ühe või mitu Veebisaidil pakutavat Kaupa ja pärast iga ostetava Kauba üksikasjade (ühikute arv jne) täpsustamist ja Veebisaidi lingile "Lisa ostukorvi" klõpsamist lisab need ostukorvi;
2.4.2. pärast ostukorvi täitmist, st pärast kõigi ostetavate Kaupade valimist, klõpsata Veebisaidi ostukorvisümboliga ikoonil (koos sõnaga "Cart"), mis suunab Kliendi Veebisaidi teise aknasse, kus ta saab vaadata oma valikuid (tellimuse üksikasju). Kui Klient klõpsab ikoonil "Maksmine", suunatakse Klient veebilehe teise aknasse, kus Klient saab kinnitada Müüjale tehtud kaubatellimuse, logides sisse kontole/looma konto (kui seda veel ei ole tehtud) või valides võimaluse osta külalisena ja jätkates veebilehe poolt nõutud andmete sisestamist (tarneaadress, makseviis ja muu veebilehe poolt nõutud teave).
2.5 Klient kinnitab kauba tellimuse, klõpsates ikoonil "Tellimuse esitamine". Kuni selle hetkeni on Kliendil õigus muuta Kauba tellimust, muutes valitud Kauba ja/või Kauba andmeid, tarneandmeid ja Kauba makseviisi.
2.6 Pärast seda, kui Klient on sooritanud Kauba ostutingimuste punktis 2.4 osutatud toimingud ja kinnitanud Kauba tellimuse vastavalt punktis 2.5 sätestatud menetlusele, väljendub Kliendi tahe sõlmida Müüjaga Kaupade ostuleping Veebisaidil vastavalt eeskirjades sätestatule.
2.7 Kliendi poolt esitatud Kauba tellimuse kättesaamise kinnitamisel saadab Müüja Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile automaatselt genereeritud e-kirja pealkirjaga "Uue tellimuse kinnitus", mis sisaldab kõiki olulisi andmeid Kauba tellimuse kohta.
2.8 Pärast Teie poolt esitatud Kauba tellimuse kättesaamist täitmiseks kontrollib Müüja viivitamatult, kas tellimuses nimetatud Kaubad on Müüja laos olemas (nende laadi, koguse jne. poolest). Kui Müüjal ei ole võimalik tarnida Kliendile (Ostjale) kõiki või osa tellitud kaupu käesolevates Tingimustes ja/või Reeglites sätestatud korras, teavitatakse Klienti kaubatellimuse vastavast staatusest ja tehakse otsus selle täitmise kohta (osaline täitmine või kogu kaubatellimuse tühistamine). Igal juhul jätab Müüja endale õiguse tühistada või tühistada tellimus 3 (kolme) tööpäeva jooksul pärast kinnitatud kaubatellimuse esitamist Kliendi poolt (selles punktis saadab Müüja pärast Kliendi poolt esitatud kaubatellimuse kättesaamise kinnitamist e-kirja Kliendi poolt Müüja e-posti aadressile, mille Klient on Müüja e-posti aadressis märkinud. 2.7), et tühistada selline tellimus, sealhulgas punktis 2.11 sätestatud asjaoludel ((Müüja teeb kõik endast oleneva, et teavitada Klienti tellimuse seisust nii kiiresti kui võimalik).
2.9. Olles lugenud, aktsepteerinud ja nõustunud Tingimustega, kinnitab Klient, et tal ei ole vastuväiteid selle vastu, et Tingimused ei ole Kliendile eraldi kirjalikult (paberkandjal) kättesaadavaks tehtud, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti. Kõigil juhtudel võib Ostja Tingimuste vaatamiseks, allalaadimiseks ja/või väljatrükkimiseks laadida need alla veebilehelt või võtta ühendust Müüjaga e-posti aadressil [email protected].
2.10. Müüja ei vastuta kahju eest, mis tuleneb konto omavolilisest kasutamisest kolmandate isikute poolt. Juhul kui mõni teine isik pääseb kontole juurde ja tellib kontot kasutades kaupu, ilma et ta järgiks tingimuste nõudeid, loetakse, et sellised kaubad on tellitud ja/või ostetud ostja poolt.
2.11. Müüja jätab endale õiguse täita ainult neid kinnitatud Kauba tellimusi, milles on korrektselt ja täpselt esitatud Kauba tellimuse üksikasjad ja muud Kauba ostmiseks ja/või tarnimiseks vajalikud andmed (sh tarneaadress, telefoninumber, e-posti aadress, telefoninumber, e-posti aadress,) Kui Müüja ei tuvasta mingeid märke pettuse kohta Kliendi poolt (sealhulgas Veebilehe turvalisuse rikkumine, Veebilehe süsteemi väärkasutamine, teise Kliendi kasutajatunnuse ja salasõna kasutamine või teise isiku kehastamine).
2.12. Nõustudes käesolevate müügi- ja ostutingimustega, nõustub Klient oma Isikuandmete töötlemisega vastavalt punktis 2.2 sätestatule veebisaidil kaupade ja teenuste müügiks (e-kaubandus) ja otseturunduse eesmärgil. Müüja kinnitab, et Ostja poolt seoses kauba tellimise ja lepingu sõlmimisega esitatud isikuandmeid kasutatakse kaupade müügi ja ostu sõlmimiseks ja teostamiseks veebisaidil vastavalt privaatsuspoliitikas sätestatule.
2.13. Nõustudes oma isikuandmete töötlemisega Kaupade ja teenuste müümise eesmärgil Müüja Veebilehel (e-kaubandus), annab Klient nõusoleku ka informatiivsete sõnumite saatmiseks tema poolt esitatud e-posti aadressile ja telefoninumbrile, mis on vajalikud Kaupade tellimuse täitmiseks.
3. Ostu-müügilepingu sõlmimise hetkel
3.1. Kaupade müüki panemine veebisaidil ei tekita Müüjale mingeid kohustusi. Kauba müügileping loetakse sõlmituks Ostja ja Müüja vahel alates hetkest, mil Ostja saab Müüjalt automaatselt genereeritud elektroonilise sõnumi "Uue tellimuse kinnitus" (või sarnase sõnumi) ning see kehtib kuni käesoleva lepingu kohaste kohustuste täieliku täitmiseni. Ostja võimalus lepingust taganeda on sätestatud käesolevate kaupade müügitingimuste punktis 8.
3.2 Koos Ostja poolt Veebilehel esitatud Kauba tellimusega muutuvad käesolevad Kauba müügitingimused ja muud tingimused Ostja ja Müüja vaheliseks Lepinguks, mis kujutab endast mõlemale lepingupoolele siduvat juriidilist dokumenti.
4. Ostja õigused ja kohustused
4.1. Ostjal on õigus osta kaupu veebisaidil vastavalt käesolevatele kaupade müügitingimustele.
4.2 Ostjal, kes on tarbija, on õigus lepingust taganeda vastavalt käesolevate kaupade müügitingimuste punktis 8 sätestatud menetlusele.
4.3 Pärast Veebilehel konto loomist kohustub Ostja mitte edastama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui Ostja kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta sellest viivitamatult teavitama Müüjat e-posti aadressil [email protected].
4.4 Ostja kohustub Veebilehe kasutamisel järgima käesolevaid kaupade ostu-müügitingimusi, reegleid, muid Veebilehel sõnaselgelt esitatud tingimusi ning mitte rikkuma Leedu Vabariigi õigusakte.
5. Müüja kohustused
5.1. Müüja kohustub võimaldama Ostjal kasutada Veebisaidi pakutavaid teenuseid käesolevates kaupade müügi- ja ostutingimustes ning Veebisaidil sätestatud tingimustel.
5.2. Müüja kohustub austama Kliendi õigust privaatsusele talle kuuluvate isikuandmete suhtes, st töötlema Kliendi poolt esitatud isikuandmeid ainult vastavalt Tingimustes ja Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud korrale.
5.3. Müüja kohustub tarnima Kliendi poolt tellitud Kaubad Kliendi poolt määratud aadressile vastavalt Tingimuste punktis 7 sätestatud tingimustele.
6. Kauba hind, maksmise kord ja tingimused
6.1. Kaupade hinnad Veebisaidil ja Kauba tellimuses on märgitud eurodes ja sisaldavad makse, sealhulgas käibemaksu ja muid makse (kui see on kohaldatav). Müüja pakub Veebisaidil olevaid kaupu koos tarnimisega Leedu Vabariigi territooriumil ja väljaspool seda. Kui kaup tarnitakse väljapoole Leedu Vabariiki ja/või Euroopa Liitu, vastutab Ostja kaupade maksude, sealhulgas, kuid mitte ainult, impordi-, tolli-, käibemaksu- ja muude maksude (kui need on kohaldatavad) tasumise eest.
6.2 Kolmandate isikute teenuste maksumus (kui see on kohaldatav) ei sisaldu kauba(te) hinnas, välja arvatud juhul, kui veebisaidil on sõnaselgelt märgitud ja reklaamitud, et teatud tingimustel on kauba kohaletoimetamine tasuta. Kauba tarnekulud täpsustatakse ja tehakse Ostjale kättesaadavaks kauba tellimise ajal.
6.3 Kaupadele võib kohaldada allahindlusi, mis ei ole kumulatiivsed, välja arvatud juhul, kui konkreetse allahindluse või kampaania reeglites on sätestatud teisiti ning see on selgesõnaliselt märgitud ja avaldatud veebisaidil ja/või mõnes muus tingimuste dokumendis.
6.4 Müüjal on õigus muuta veebisaidil kuvatavat Kauba hinda pärast Ostja tellimuse esitamist, kui veebisaidi infosüsteemis esineb tehnilisi vigu. Eespool nimetatud asjaoludel teavitab Müüja Ostjat viivitamatult, kui Kauba hinda muudetakse, ja kooskõlastab Ostjaga tellimuse edasise täitmise. Kui Ostja ei nõustu käesolevas punktis sätestatud kauba hinna muutmisega, tühistatakse Ostja tellimus ning kui Ostja on juba tasunud Müüjale kauba hinna ja/või tarnekulud, makstakse Ostjale tagasi kõik Ostja poolt makstud summad.
6.5 Ostja maksab oma valikul kauba ja kauba kohaletoimetamise eest (kui kauba hinnast on kohaldatud ja eraldi arvutatud tarnekulud) ühel järgmistest viisidest:
6.5.1. Kauba eest ettemaksuga (st enne Kauba üleandmist ja üleandmist Ostjale), kasutades elektroonilist makseteenust maksepartneri opay.lt süsteemi kaudu, mida haldab OPAY solutions, UAB, või muid Müüja poolt heakskiidetud ja Veebilehel avaldatud süsteeme.
Kui te otsustate kauba eest tasuda käesolevas punktis sätestatud viisil, võtke arvesse, et sellisel juhul võivad kehtida veebisaidi kasutamise ja isikuandmete töötlemise eeskirjad, mis on sätestatud vastaval veebisaidil, kuhu teid suunatakse edasi;
6.5.2. maksmine lihtsa pangaülekandega ühele Müüja pangakontole.
6.6. Tasudes kauba eest punktides 6.5.1 ja 6.5.3 sätestatud makseviisiga, kohustub ostja kauba eest viivitamatult tasuma. Alles siis, kui makseoperaatorilt on saadud kinnitus teie poolt kauba eest tasumise kohta, algab kauba saatmine ja algab kaupade tarneperiood, nagu on sätestatud käesolevate ostu-müügitingimuste punktis 7.2. Kui ostja ei maksa kauba eest, loetakse, et ostja on lepingust taganenud ja müüjal ei ole käesoleva lepingu alusel ostja ees mingeid kohustusi. Seetõttu on Müüjal õigus tühistada Ostja tellimus ilma Ostjat eelnevalt teavitamata, kui Ostja, kes on valinud käesolevate ostu- ja müügitingimuste punktides 6.5.1 ja 6.5.2 sätestatud makseviisi, ei maksa kauba eest 3 (kolme) tööpäeva jooksul pärast kauba tellimuse esitamist veebilehel.
6.7 Kauba tellimisel nõustub Ostja lepingu sõlmimisega, et ostu sooritamisel esitatud e-posti aadressile saadetakse elektrooniline käibemaksuga seotud arve, mis sisaldab ostu üksikasju. Arve saadetakse e-posti teel tööpäeviti. Pange tähele, et kui Ostja on käibemaksukohustuslane, tuleb lahtrisse "VAT CODE" sisestada Ostja käibemaksukohustuslasena registreerimise number.
7. Kaupade tarnimine
7.1. Kaup toimetatakse Ostja poolt määratud tarneaadressile kas kulleriga või Müüja poolt pakiautomaati, millisel juhul ostja võtab kauba iseseisvalt vastu. Selleks kohustub Ostja kauba tellimuse vormistamisel valima ja täpsustama kauba täpse kättesaamise (kättetoimetamise) viisi ja kauba kättetoimetamise aadressi (kulleriga kättetoimetamise korral). Kohaldatavad tarnetasud (kui need on kohaldatavad ja/või sõltuvalt Ostja valitud tarneviisist kohaldatavad) täpsustatakse ja tehakse Ostjale kättesaadavaks veebisaidil Kaupade tellimise ajal.
7.2 Kui veebisaidil ja/või Müüja kinnituses Kauba tellimuse kohta (käesolevate tingimuste punkt 3.1) ei ole märgitud teisiti, peavad Kaubad olema valmis tarnimiseks ja/või ostjale üle antud 1 kuni 10 tööpäeva jooksul alates käesolevate tingimuste punktis 6.6 käsitletud asjaolude ilmnemisest. Ostja nõustub, et erandlikel asjaoludel (sealhulgas juhul, kui Müüja laos ei ole nõutavaid kaupu) võib Kaupade tarnimine viibida. Sellisel juhul kohustub Müüja võtma viivitamatult ühendust Ostjaga, et leppida kokku teises Ostjale sobivas tarnekuupäevas või tühistada Kauba tellimus, kui Ostja seda soovib. Kui Ostja on tarbija, kohustub Müüja igal juhul tarnima Kauba Ostjale hiljemalt kolmekümne (30) päeva jooksul alates lepingu sõlmimise kuupäevast.
7.3. Kui Ostja valib Tellimuse esitamisel (moodustamisel) Kauba tarnimise:
7.3.1. Kulleriga, võetakse enne Kauba kohaletoimetamist teiega ühendust ja lepitakse kokku kauba kohaletoimetamise üksikasjad;
7.3.2. iseteenindusega pakiautomaati või kogumiskohta. Teil on võimalik Kaubale järele tulla iseteeninduslikust pakiautomaadist või kogumiskohast teile sobival ajal hiljemalt 7 kalendripäeva pärast seda, kui oleme teid teavitanud Kauba kättesaamise võimalusest. Teid teavitatakse paki kättesaamisest SMS-i ja/või e-posti teel.
7.3.3. Müüja kogumiskoht - Aromatic •89• kauplus/tagasijaam aadressil Akmenų g. 12, Klaipėda, LT-92347.
7.4. Kui Ostja ei võta Kaupa vastu punktis 7.3.2 nimetatud tähtaja jooksul ja/või te ei teavita meid ja ei lepi meiega kokku Kauba hilisemas kättesaamises või muudes Kauba kättesaamise tingimustes (st te ei tee muid Kauba vastuvõtmiseks vajalikke toiminguid), loetakse, et te olete Lepingust taganenud ja Müüjal ei ole teie ees mingeid kohustusi käesoleva Lepingu alusel, välja arvatud kõigi teie poolt Müüjale juba makstud summade, st Kauba hinna tagastamine.
7.5 Kui Kaup toimetatakse Ostjale kätte, kohustub Ostja võtma Kauba ise vastu, välja arvatud juhul, kui Ostja määrab Tellimisvormi lahtris "Märkused ja lisateave" teise isiku nime, kes võtab Kauba vastu. Juhul kui Ostja ei saa ise Kaupa vastu võtta, sealhulgas juhul, kui Ostja või tema poolt märgitud isik ei ole kättesaadav Kauba tellimuses märgitud tarneaadressil, on Müüja volitatud isikul ("Kuller") õigus toimetada Kaupa üle mis tahes muule täisealisele isikule tarneaadressil, kes on esitanud kinnituse Kauba eest tasumise kohta või muu dokumendi, mis kinnitab Lepingu sõlmimist või õigust vastu võtta tarnitavaid esemeid. Sellisel juhul ei ole Ostjal õigust esitada Müüja vastu mingeid nõudeid seoses kauba üleandmisega valele isikule. Kui Ostjat ei ole võimalik leida Ostja poolt esitatud tarneaadressilt, püüab kuller veel 2 korda kauba tellimust kätte toimetada.
7.6 Müüja on igal juhul vabastatud vastutusest tarnetähtaegade rikkumise eest, kui Kaupa ei toimetata Ostjale kohale või ei toimetata õigeaegselt kohale Ostja süü tõttu või Ostjast sõltumatute asjaolude ja/või vääramatu jõu asjaolude tõttu.
7.7 Kui Müüja ei saa käesolevates Tingimustes nimetatud oluliste asjaolude tõttu Ostjale tellitud Kaupa tarnida (ja kui ei ole võimalik pakkuda analoogset või võimaluse korral sarnast Kaupa), kohustub Müüja 5 (viie) tööpäeva jooksul Ostjale tasutud raha tagasi maksma, tingimusel, et makse on tehtud vastavalt Tingimuste punktile 6.5.1.
7.8 Kaup loetakse Ostjale nõuetekohaselt tarnitud (üle antud) olevat, kui on allkirjastatud dokument, mis kinnitab kauba üleandmist - vastuvõtmist (üleandmist ja/või kättesaamist) (nt saateleht, arve jne, mille on esitanud kolmas isik, kes pakub kättetoimetamisteenust (kuller)). Ostja kinnitab, et ta on teadlik sellest, et kauba juhusliku kadumise ja/või kahjustumise risk läheb üle Ostjale üleandmist/vastuvõtmist/tarnimist/ülevõtmist kinnitava dokumendi allkirjastamisega.
7.9 Kauba kogust ja pakendamist kontrollitakse kauba Ostjale üleandmisel. Kui Kauba koguse puudujäägi või kauba ja/või kauba pakendi kahjustumise korral kauba üleandmise ajal peate te sellise puudujäägi märkima kauba üleandmist kinnitavas dokumendis (nagu on käsitletud käesoleva jaotise punktis 7.8) ja teatama sellest viivitamatult kirjalikult Müüjale veebisaidil või Tingimustes sätestatud kontaktandmetesse, nagu on käsitletud Tingimuste punktis 7.10. Sellisel juhul kõrvaldatakse kõik Müüja poolt põhjustatud rikkumised vastavalt Ostja ja Müüja vahel kokkulepitud menetlustele ja tingimustele. Seejärel ei aktsepteerita mingeid nõudeid seoses teile tarnitud kauba koguse ja/või pakendiga.
7.10. Ostja peab viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 1 (ühe) päeva jooksul alates Kauba Ostjale üleandmise kuupäevast Müüjale kirjalikult teatama kõikidest ilmsetest puudustest Kauba kvaliteedis (pakendi kahjustused, koguse erinevus jne) (vastasel juhul ei ole Ostjal pärast tähtaja möödumist õigust esitada Müüjale mingeid nõudeid talle tarnitud Kauba ilmsete puuduste kohta). Sellisel juhul kohaldatakse kaupade müügi- ja ostutingimuste käesoleva jaotise punkti 9.1. Pange tähele, et ülaltoodud punkt ei kehti juhtudel, kui veebisaidil on sõnaselgelt märgitud, et kaup müüakse kahjustatud pakendiga ja seetõttu müüakse kaupu madalama hinnaga. Selliste Kaupade tellimisega loetakse, et Ostja on nõustunud ostma Kauba eespool kirjeldatud tingimustel ning tal ei ole tulevikus Müüja vastu mingeid nõudeid ega nõudmisi seoses Kauba pakendi kahjustuste või defektidega.
8. Kaupade tühistamine, tagastamine ja vahetamine
8.1. Müüdud Kauba puudused kõrvaldatakse ning defektne Kaup asendatakse, tagastatakse ja/või võetakse Lepingust välja vastavalt kehtivatele õigusaktidele ja käesolevates Müügi- ja Ostutingimustes sätestatud menetlustele.
8.2 Ostjal, kes on tarbija, on õigus lepingust taganeda, ilma põhjendusi esitamata, teatades sellest kirjalikult Müüjale hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Kauba üleandmise kuupäevast. Kui leping hõlmab ja on sõlmitud mitme kauba ostmiseks, mis tarnitakse kasutajale eraldi, lõpeb lepingust taganemise õigus 14 (neljateistkümne) kalendripäeva möödumisel kuupäevast, mil viimane lepingujärgne kaup on üle antud (tarnitud).
8.3 Lepingust taganemiseks esitab Kasutaja Müüjale vabas vormis taotluse Kauba tagastamiseks (Kasutaja võib kasutada ka taganemisvormi näidist, mis on lisatud käesolevate Kaupade ostu-müügitingimuste lisana nr 1; selle vormi kasutamine ei ole kohustuslik) ning lisab dokumendi, mis kinnitab, et ta on omandanud Kauba Müüjalt. Tarbijaks oleva Ostja poolt lepingust taganemise teade tuleb saata Müüjale vastavalt käesolevatele kaupade müügi- ja ostutingimustele.Kui soovite meid teavitada käesolevate kaupade müügi- ja ostutingimuste rikkumisest, kui teil on küsimusi, kaebusi või kui vajate meie abi kaupade müügi- ja ostutingimuste tõlgendamisel või kohaldamisel, võtke meiega ühendust e-posti aadressil [email protected]. Vastame teie kirjalikele päringutele 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates päringu saamisest. Te võite võtta ühendust Müüjaga, kasutades punktis 12.5 sätestatud kontaktandmeid või kasutades Veebisaidil pakutavat funktsiooni, klõpsates asjakohast nuppu Kaupade tagastamiseks ja sooritades muid Veebisaidil nõutud toiminguid.
8.4. Olles andnud Müüjale käesolevas punktis sätestatud korras lepingust taganemise teate, on Ostja, kes on tarbija, kohustatud tagastama kauba Müüjale (kui kaup on juba Müüjale üle antud) omal kulul hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates päevast, mil ta on Müüjale sellekohase teate esitanud, saates selle (kasutades kullerteenust) aadressil UAB "OLD LT", Akmenų g. 12, Klaipėda, LT-92347.
8.5. Müüja on kohustatud tagastama kõik tarbijana tegutsevalt Ostjalt saadud maksed, sealhulgas vajadusel Kauba kohaletoimetamise hinna (välja arvatud lisakulud, mis on tekkinud seetõttu, et Ostja valis muu kui veebilehel pakutud odavaima tarneviisi), viivitamata, kuid igal juhul mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates päevast, mil Müüjale teatati lepingust taganemisõiguse kasutamise otsuse tegemisest. Müüja tagastab Ostjale Ostja tehtud makse, kasutades sama makseviisi, mida Klient kasutas algses maksetehingus, välja arvatud juhul, kui Ostja nõustub Müüja teise pakkumisega. Müüja ei tohi Ostjale tagastada Ostja poolt makstud summasid (kauba hind ja/või tarnekulud) enne, kui kaup on Müüjale tagastatud või kui Ostja on esitanud kirjaliku tõendi, et kaup on Müüjale saadetud (olenevalt sellest, kumb on varasem).
8.6 Kui Ostja tagastab Kaubad, kehtivad järgmised tingimused:
8.6.1. Tagastatud Kaubad peavad olema originaalpakendis ja heas seisukorras (see punkt ei kehti madala kvaliteediga Kauba tagastamise korral);
8.6.2. Kaup peab olema Ostja poolt kahjustamata;
8.6.3. kaubad peavad olema kasutamata ja ei tohi olla kaotanud oma kaubandusliku välimuse (see punkt ei kehti madala kvaliteediga kaupade tagastamise korral);
8.6.4. tagastatud kaubad peavad olema samas seisukorras, nagu Ostja need kätte sai;
8.6.5. Kauba ostudokument on esitatud;
8.6.6. ei tagastata kaupa, mida ei ole ostetud Müüjalt või mida on tahtlikult või hooletusest kahjustatud (kemikaalide, lahtise tule, kõrge temperatuuri, teravate esemete jms mõjul) või kui on rikutud kauba kasutamise või hoiustamise eeskirju või kui kaupa on kasutatud ebasobival viisil või ebasobival või ebasobival eesmärgil.
8.7. Müüjal on õigus mitte aktsepteerida Ostja poolt kauba tagastamist, kui Ostja ei järgi käesolevas punktis sätestatud tagastamismenetlust. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud tegevustest/teguritest/oludest, mis ei olnud vajalikud kauba olemuse, omaduste, täielikkuse kindlaksmääramiseks.
8.8. Ostjal, kes on tarbija, on õigus asendada Kaup 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Kauba kättesaamise kuupäevast sarnase, erineva suuruse, kuju, värvi, mudeli või komplektsusega Kaubaga, välja arvatud käesoleva jaotise punktis 8.12 sätestatud Kauba puhul. Kui Kauba asendamise tulemusena tekib hinnavahe, on Ostja kohustatud maksma Müüjale kauba ümberarvutatud hinna alusel. Ostja taotlus Kauba asendamiseks rahuldatakse, kui kõik käesoleva jaotise punktis 8.6 sätestatud tingimused on täidetud ja puuduvad muud tingimustes sätestatud asjaolud. Selle õiguse kasutamiseks peab Ostja andma Kauba Müüjale üle käesoleva punkti 8.4 sätestatud viisil ja esitama Kauba ostudokumentide originaalid.
8.9 Kui Müüjal ei ole asendamiseks sobivat Kaupa, teavitab Müüja sellest Ostjat ja Ostjal on õigus tagastada Kaup Müüjale 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates vastava teate kuupäevast. Sellisel juhul kohaldatakse eespool käsitletud sätteid kvaliteetse kauba tagastamise kohta.
8.10. Kui Kaup tagastatakse vastavalt Müüja tingimuste käesoleva osa punktides 8.1-8.7 sätestatud korrale või asendatakse teiste Kaupadega vastavalt Müüja tingimuste punktile 8.8, kannab Ostja kõik Kaupade tagastamisega seotud kulud. Kui kaup tagastatakse Müüjale halva kvaliteediga, hüvitab Müüja Ostjale kauba tagastamise kulud.
8.11. Kui tagastatud Kaubad on puudustega ja neid saab tagastada vastavalt käesolevas jaotises sätestatud protseduurile, peab Ostja, kes on tarbija, oma kulul hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates päevast, mil ta on Müüjale vastava teate esitanud, tagastama Kaubad (kui Kaubad on juba Müüjale üle antud) Müüjale, saates Kaubad järgmisel aadressil: UAB "OLD LT", Akmenų g, Akmenų g. 12, Klaipėda, LT-92347. 8.4 punktis 8.4 sätestatud viisil (märgusõna "Vigase kauba tagastamine"). Kauba tuleb tagastada koos kauba üleandmisel saadud ostukviitungiga ja täheldatud puuduste kirjeldusega, samuti teie soovil (võite kasutada ka taganemisvormi näidist (koos teabega kauba puuduste kohta), mis on lisatud kauba ostueeskirjadele lisana nr 1).
8.12. Palun arvestage, et juhul, kui lepingu alusel ostetud kaup on klassifitseeritud kaubaks, mis on pärast tarnimist lahtipakitud ja mida ei saa tagastada tervislikel või hügieenilistel põhjustel, vastavalt kehtivate õigusaktide nõuetele vastavalt tsiviilseadustiku artikli 6.228 lõike 10 punkti 2 alapunktile 5 Tarbijaks oleva ostja taotlus asendada ostetud kaup samaväärse kvaliteediga kaubaga või maksta makstud raha tagasi Leedu Vabariigi tsiviilkoodeksi artiklis 6.362 osutatud põhjustel võib rahuldada ainult müüja eraldi nõusolekul.
9. Kauba kvaliteedi tagamine
9.1. Kauba suhtes kehtib selle tootja poolt antud kvaliteedi ja (või) kasutuskõlblikkuse garantii, mille konkreetne tähtaeg (kestus) ja (või) muud tingimused, sealhulgas garantii välistamise tingimused, on märgitud sellise kauba pakendil ja/või kauba juurde antud garantiikirjas. Kui teatavat liiki kaupadele ei kehti tootja kvaliteedigarantii, kehtib selliste kaupade suhtes kaheaastane seaduslik garantii ja tootja kommertsgarantii, mis ei piira ega piira ostjate õigusi Leedu Vabariigi tsiviilkoodeksist tulenevaid õigusi puuduliku kvaliteediga toote ostmise korral.
9.2 Ostjal, kes on ostnud mitterahuldava kvaliteediga kauba, on õigus omal valikul:
9.2.1. nõuda, et Müüja kõrvaldaks kauba puudused tasuta; või
9.2.2. nõuda, et Müüja asendaks defektse Kauba tasuta sobiva kvaliteediga Kaubaga, või
9.2.3. nõuda, et Müüja vähendaks vastavalt Kauba hinda, või
9.2.4. lõpetada leping ühepoolselt ja nõuda kauba eest makstud hinna tagastamist.
9.3. Ostja mõistab, et veebisaidil näidatud Kauba värvus, kuju ja/või muud parameetrid ei pruugi vastata Kauba tegelikule kujule, värvusele ja/või muudele parameetritele, mis on tingitud Ostja poolt kasutatava seadme tehnilistest omadustest. Seetõttu, kui te vajate lisateavet, nõuandeid või juhiseid seoses meie Kaubaga, võtke palun ühendust otse Müüjaga aadressil [email protected].
10. Müüja poolt kohaldatavad turundusmeetmed
10.1. Müüja jätab endale õiguse igal ajal omal äranägemisel kehtestada ja/või tühistada pakkumisi, kampaaniaid või muudatusi veebisaidil avaldatud Kaupade hindades või mis tahes materjalides või veebisaidi sisus, ilma et see piiraks Kliendi õigusi, sealhulgas enne sellist muudatust sõlmitud lepingu tingimusi.
11. Teabevahetus
11.1. Müüja saadab kõik teated Kliendile vastavalt kaupade müügitingimuste punktis 2.2 sätestatud korrale Kliendi poolt esitatud e-posti aadressile.
11.2 Klient saadab kõik oma teated ja küsimused Müüjale käesolevate ostu-müügitingimuste punktis 12.5 sätestatud kontaktandmetel.
12. Lõppsätted
12.1 Käesolevad kauba müügi- ja ostutingimused moodustavad lahutamatu ja lahutamatu osa. Veebisaidil kaupade ostmisega ja veebilehe kasutamisega seotud küsimused, mida käesolevad ostu-müügitingimused ei reguleeri, reguleeritakse veebilehe kasutustingimustes ja/või muudes reeglite dokumentides. Juhul, kui muud tingimused moodustavate dokumentide ja käesolevate ostutingimuste vahel esineb vastuolu, kohaldatakse ostutingimusi.
12.2 Ostja ja Müüja lepivad kokku, et kõik vaidlused, nõuded ja/või erimeelsused, mis tekivad seoses Lepinguga või tulenevad selle täitmisest, rikkumisest, lõpetamisest või kehtetusest, lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul, kui läbirääkimiste teel kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras, nagu on sätestatud veebilehe kasutamiskorras.
12.3 Juhul kui Ostja ei nõustu Müüja vastusega Ostja kirjalikule kaebusele, võib Ostja esitada oma taotluse/kaebuse shop.aromatic89.com-st ostetud kaupade kohta riiklikule tarbijakaitseametile (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-post: [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, veebilehel www.vvtat.lt (samuti riigi tarbijakaitseameti territoriaalüksused linnaosades) - või EGS platvormil https://ec.europa.eu/odr/ oleva taotlusvormi täitmisel.
12.4. Müüjal on õigus muuta, muuta või täiendada kauba müügi- ja ostutingimusi veebisaidi kasutustingimustes sätestatud viisil, mistõttu kohaldatakse Ostja poolt kauba tellimisel kauba tellimise ajal kehtivaid kauba müügi- ja ostutingimusi. Igal juhul kohustub Ostja iga kaubatellimuse vormistamisel tutvuma kaupade müügitingimustega, märkides lingi, mis näitab, et ta on tingimustega tutvunud. Seda tehes kinnitab Ostja, et ta on lugenud ja mõistnud Toodete tellimise ajal veebilehel kehtivaid Tingimusi, sealhulgas ostu- ja müügitingimuste kehtivat versiooni.
12.5 Kui soovite meid teavitada kaupade müügitingimuste rikkumisest, teil on küsimusi, pretensioone või kui vajate meie abi kaupade müügitingimuste tõlgendamisel või kohaldamisel, võtke meiega ühendust aadressil [email protected]. Me vastame teie kirjalikele päringutele 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates päringu saamisest.