Korduvad küsimused
Tellimused, mis on esitatud enne 15:00, saadetakse välja samal tööpäeval. Lisateavet pakkide kohaletoimetamise kohta leiate siit.
Eestis algab tasuta kohaletoimetamine Omniva ja DPD pakiautomaatidesse eraklientidele alates 80 eurost (sisaldab käibemaksu). Lisateavet pakkide kohaletoimetamise kohta leiate siit.
Meie kaupa tarnitakse kõikidesse Euroopa riikidesse ja kaugemale (välja arvatud Venemaa, Valgevene ja Põhja-Korea).
Kui te ei leia oma valitud riiki, võtke meiega ühendust: [email protected]
Kuidas kasutada olemasolevat sooduskoodi/kingituse vautšerit?
- Valige soovitud esemed ja lisage need ostukorvi.
- Valige eelistatud kohaletoimetamise meetod.
- Valige eelistatud makseviis.
- Makselehel, jaotises „Teie tellimus“, leidke „Sisestage sooduskood“ kast ja sisestage olemasolev sooduskood, seejärel klõpsake selle kõrval asuvat nuppu „Rakenda“. See annab teile vastava soodustuse.
- Klõpsake nupul „Esita tellimus“ ja oodake oma tellimust.
Kui soovite saada meie ärikliendiks, täitke palun vorm ja üks meie juhatajatest võtab teiega ühendust.
Aromatic •89•-l on Leedus kaks ametlikku füüsilist kauplust:
S. Daukanto g. 4, 92129 Klaipėda
Laisvės al 86, 44250 Kaunas
Üksikasjalikuma teabe saamiseks, kust osta, võtke palun ühendust järgmisel e-posti aadressil - [email protected] või telefonil - +37064833389.
Oma tellimuse kulgu saate jälgida jälgimisnumbri abil, mille saate e-posti teel pärast tellimuse väljasaatmist. Kui olete valinud Omniva postkontori kohaletoimetamise meetodi, saate oma saadetist jälgida siin.
Kui olete valinud DPD postkontori või DPD kulleri, saate oma saadetist jälgida siin.
Kui olete valinud DHL-i, saate oma saadetist jälgida siin.
Kui olete teinud vea ja andnud vale kohaletoimetamise aadressi ning teie tellimus ei ole veel kullerile üle antud, võtke meiega ühendust e-posti aadressil - [email protected] või telefonil - +37064833389, et parandada kohaletoimetamise aadressi.
Kui pakk on juba kullerile üle antud, võtke ühendust vastavate kontaktandmetega.
Kui olete teinud vea ja andnud vale telefoninumbri ning teie tellimus ei ole veel kullerile üle antud, võtke meiega ühendust e-posti aadressil - [email protected] või telefoninumbril - +37064833389, et parandada telefoninumbrit.
Kui pakk on juba kullerile üle antud, võtke ühendust vastavate kontaktandmetega.
Kui te ei ole saanud tellitud kaupa, võtke palun ühendust aadressil [email protected], lisades saadud kauba ja oma tellimuse numbri.
Kui märkate, et te ei ole saanud oma tellimust täielikult, kontrollige, kas teil on mitu jälgimisnumbrit. Kui teil on ainult üks saadetise number, võtke palun ühendust aadressil [email protected], lisades saadud või puuduolevad esemed ja oma tellimuse numbri.
Tagastused kantakse maksja kontole 3-5 päeva jooksul.
Jah, te saate oma tellimuse tühistada. Palun võtke meiega ühendust e-posti teel: [email protected] või telefoni teel ning märkige oma tellimuse number.
Kui teie tellimus on veel ootel ja soovite lisada rohkem esemeid, tehke uus tellimus ja valige kohaletoimetamise meetodiks - Kohapealne kogumine (Akmenų tn 12, Klaipėda) ning andke meile teada e-posti teel: [email protected] või telefoni teel: +37064833389, märkides oma eelnevalt tehtud tellimuse numbri.